vara satorie ecozip väskor

hur kan du fortsätta att använda plastpåsar när du vill bli bra på jorden?mariagrazia lafauci svar var att skapa ecozip väskor.hon inte bara gjort en återanvändba abercrombie kids r påse som eliminerar avfall, hon för att användas som en stor påse eller två små påsar i en.

– vad fick dig att börja ett hem?

som en flitig användare av plastpåsar och inte villig att ge upp dem, insåg jag att jag hade fler väskor än jag behövde när förpacknings – poster och kände sig skyldig.jag har aldrig haft alla storlekar i mitt skafferi, eftersom rymden är alltid ett problem.många av mina väskor var knappt hälften fylld.det var allt detta slöseri med utrymme i väskan och det var då glödlampan idé.det är när jag kom till arbetet med att utveckla ett sätt att hela rymden i väskan kan utnyttjas.så nu mår jag bra, inget mer slöseri med utrymme i min väska eller skafferiet och jag kommer att använda påsar annorlunda än jag gjorde första gången.

– varför gjorde du det du gjorde?

h abercrombie kids elhjärtat, anser jag att kärnan i min att det var för att jag ville ha frihet att göra saker på mina villkor, och att skapa en kultur som skulle möta min personliga värderingar och passion för min kärlek till affärer.jag jobbade i företag med en ledande ställning och insåg att ta språnget och starta min egen firma var det bästa sättet att växa och att leva ut min passion och dröm.

vad gjorde du för att få igång?

det första steget var att jag hade pengar för att komma igång.det var nyckeln.sen tog jag hand om grunderna, som att en enhet som har inrättats, bankkonton, kreditkort etc. vi är en produkt som företaget, så vi såg för en advokat som var rimlig med sina skattesatser för att hantera våra immateriella rättigheter, eftersom vi visste att vi ville ha skydd på vår produkt idé.inrättandet av stiftelsen för ditt företag är nyckeln när börjat.

hur fick du din första kund / klient?

vår första kund var tag, som är en av de största affär återförsäljare i landet.deras banderoller omfatta jätte, trådlöst, martin och peapod sina tjänster på nätet.vi har fått information från kvinnors fö abercrombie kids retagande som de höll en händelse som minoritet ägt företag att träffa köpare.vi har beslutat att delta och att köparen älskade våra produkter och bestämde sig för att ge oss en chans.hon har försatt oss i ett trådlöst banner och efter åtta månader de utvidgas till alla andra fanor.

hur kan du marknaden ditt hem?

– jag har i beredskap för, i affären demos, cirkulär, sociala medier, ”an och bloggare nå ut.

vad är din största utmaningar.

min största utmaning är distribution.

vad är din största framgångar?

vi vann de abercrombie kids n mångfald som säljare av årets från tag en ledande specerikedja i amerika, efter 18 månader, som vi började göra affärer med dem.jag fick ecozip på färskvarumarknaden, hannaford, duane klara och gristedes butiker.vi vann ptpa (ursprungliga testade förälder godkända) tilldelning och restaurangbranschen magazine pris för 50 stora innovativa idéer.vi var med om i dag visar och röstade för produkten i veckan i parad tidningen.